Sprememba delovanja INFO pisarne Komunale Trbovlje
Trbovlje, 16. aprila 2025 - INFO pisarna Komunale Trbovlje bo od začetka julija 2025 odprta vsako sredo med 8. in 12. uro, vendar le po predhodnem dogovoru preko telefona ali elektronske pošte. Tako vam bomo lahko predhodno zagotovili kompetentno osebo za pomoč.
Z začetkom julija 2025 se spreminja način delovanja INFO pisarne Komunale Trbovlje. Da bi lahko kar najučinkoviteje reševali uporabniške zahtevke, bo za obisk INFO pisarne potreben predhodni dogovor s klicem na 03 56 53 100 ali preko e-pošte na naslov info@komunala-trbovlje.si. Ob prijavi bo treba navesti razlog obiska, da vam bomo lahko na dogovorjeni termin zagotovili kompetentno osebo za obravnavo posamezne tematike.
Kaj je INFO pisarna?
INFO pisarna zagotavlja informacije o komunalnih storitvah, kot so denimo oskrba z vodo, ravnanje z odpadki in drugo.
Poleg tega INFO pisarna sprejema izpolnjene obrazce in nudi pomoč pri njihovem izpolnjevanju. Ti obrazci so denimo spremembe uporabnika, reklamacije, soglasja, vloge ali naročila. Če pomoči pri izpolnjevanju obrazcev ne potrebujete, vas prosimo, da jih izpolnjene in podpisane, po potrebi tudi s prilogami, pošljete na naslov podjetja Komunala Trbovlje, d. o. o. , Savinjska cesta 11a, 1420 Trbovlje, ali na elektronski naslov info@komunala-trbovlje.si. Vsi obrazci so na voljo na naši spletni strani, lahko pa jih prevzamete tudi v naši INFO pisarni.
INFO pisarna ni namenjena reševanju reklamacij ali obravnavi morebitnih nesoglasij ter posredovanju stanj merilnih naprav ampak predvsem tistim uporabnikom, ki niso vešči elektronskega poslovanja ali imajo težave pri izpolnjevanju obrazcev.
Za poročanje stanj merilnih naprav obstajata dve možnosti, in sicer preko telefonskega odzivnika 080 21 40, ki je na voljo 24 ur na dan, ali preko spletnega portala Moja komunala.